Anneli Angenberg

Mitt liv i Frankrike...

Standard

Publicerad 2013-03-24 19:38:27 i

Sitter för mig mig själv på Starbucks. Gick på ett museum idag innan jag begav mig till svenska kyrkan och våfflor. Ville bara komma ut ur huset och eftersom jag vill lära mig att göra saker ensam bestämde jag mig för det.

Våfflorna var goda och sen var det en konster med en orkester i kyrkan som jag gick på.

Dagen middag består av en kaffe med mjölk samt en sjuukt god muffins med cranberry och vit choklad! Anledningen till att jag sitter här har ni antagligen gissat, det känns bara sjukt awkward att vara i huset just nu. Familjen kanske inte tycker det men jag gör det så då blir det såhär. Hade tänkt gå på bio men filmen jag ville se gick inte och den andra hade redan börjat och var lite för lång och den tredje börjar inte foran 8 och det blir lite sent eftersom jag har läxor till i imorn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anneli

Den 4 september 2012 flyttade jag till Frankrike och planen är att stanna i ungefär ett år, det här är mitt liv som au-pair i Paris

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela