Anneli Angenberg

Mitt liv i Frankrike...

student

Publicerad 2013-09-02 16:57:31 i Allmänt,

från och med idag är jag det. student alltså! haft upprop och nu sitter jag på biblioteket med en tjej i min klass och väntar på att nollningen ska börja om typ en timme så det är lite segt.

lekar på campus ängarna står det att vi ska göra, något mer vet jag inte.

Annars då? klassen verkar okej, har inte pratat med alla eftersom vi är typ 35 pers. (några går inte programmet utan ska bara läsa första kursen) men om ett år kommer vi typ vara 15.. så är det iaf för dom som går tredje terminen nu.

programmet verkar Najs, även om första terminen är mycket kemi och sånt svårt....

det ska nog gå bra, hoppas jag! :P

Om

Min profilbild

Anneli

Den 4 september 2012 flyttade jag till Frankrike och planen är att stanna i ungefär ett år, det här är mitt liv som au-pair i Paris

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela