Anneli Angenberg

Mitt liv i Frankrike...

sommar

Publicerad 2013-06-30 09:41:09 i Allmänt,

Ojojoj vad länge sedan det var jag skrev något här! jag har bara inte haft någon lust så det har bara inte hänt.
Det går rätt bra, jag har jobbat i nästan en månad nu, jag jobbar inom hemtjänsten som gör att varje dag inte ser lika dan ut vilket är skönt, det gör också att jag ofta måste jobba ända fram till halv elva på kvällen vilket inte är riktigt lika roligt men när man vant sig är det inte så farligt.

Imorn är det Juli, då är det bara två månader kvar innan det är dags att plugga igen. Jag blir nervös bara av att tänka på det! Och sen får jag ångest över att jag inte har någonstans att bo!

Samtidigt har jag inte ork att ta tag i det när jag är ledig, då vill jag bara göra saker jag tycker om!

Men det är nog dags snart!

Om

Min profilbild

Anneli

Den 4 september 2012 flyttade jag till Frankrike och planen är att stanna i ungefär ett år, det här är mitt liv som au-pair i Paris

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela