Anneli Angenberg

Mitt liv i Frankrike...

Stress stress stress

Publicerad 2014-02-23 20:36:50 i Allmänt,

Det är ungeför så mitt liv ser ut för tillfället. Massor att göra i skolan och omtentor hit och dit. Men jag är kostigt nog okej med det. Då har man något att göra och fokusera på, man sitter inte bara hemma och degar.
 
Jag är upptagen typ hela tiden, är det inte träning så är det grupparbete, fest eller mys. Jag börjar känna mig som en riktig student helt enkelt! :)
Om ca en månad flyttar jag dessutom in till umeå vilket kommer bli så sjukt skönt! Börjar bli riktigt jäkla trött på att vara tvungen att gå innan alla andra bara för att ta mig hem med sista bussen. :-/ Då kommer jag dessutom att spara en hel massa pengar vilket kommer bli riktigt najs!!!
 Nu måste jag fokusera på grupparbetets sista delar :)

Om

Min profilbild

Anneli

Den 4 september 2012 flyttade jag till Frankrike och planen är att stanna i ungefär ett år, det här är mitt liv som au-pair i Paris

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela