Anneli Angenberg

Mitt liv i Frankrike...

Lördag 30 mars 2013

Publicerad 2013-03-30 11:17:53 i

Sitter på flygplatsen, jag kunde inte stanna kvar i huset längre, det gick bara inte så jag åkte ännu tidigare. vilket så klart gör att jag kom hit runt kvart över 10.
När jag kom upp imorse låg det en lapp där hon bad mig lämna telefon etc. hon bad mig även lämna mitt tågkort med det gjorde jag inte, vill inte betala en hundring för att komma till flygplatsen när jag kan åka gratis. Istället tog jag adressen och ska posta kortet till henne när jag kommer hem.

Så nu ska jag bara underhålla mig själv fram till 15.25 när boardingen börjar. Jag har 15 min internet... men jag har laddat ner två filmer, har sudoku, min bok och musik. så det borde gå. Jag kan köpa internet med jag är nog för snål för det. :-)

Kommentarer

Postat av: Angie

Publicerad 2013-03-30 18:06:12

Vad skönt att snart vara hemma igen! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anneli

Den 4 september 2012 flyttade jag till Frankrike och planen är att stanna i ungefär ett år, det här är mitt liv som au-pair i Paris

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela