Anneli Angenberg

Mitt liv i Frankrike...

Lördag 23 Mars 2013

Publicerad 2013-03-23 12:09:42 i Allmänt,

Idag är det tydligen jobba som gäller. 
 
Kom upp och hittade en lapp där mamman bad mig gå och handla, städa kanin/marsvins buren med flicka och laga lunch. Det stod även att hon skulle vara tillbaka till 14, betyder det att jag slutar då? Ingen arning då städerska säger att hon ska åka med mamman till Sannois och städa hennes föräldrars hus. 
 
Hoppas att jag slutar då eftersom jag ska träffa Birgitta idag... det blev ju då inget Louvren idag, Birgitta har reda varit därr en massa gånger. Vet inte hur mitt arbetsschema ser ut i veckan eftersom det är påsk och röda dagar, barnen ska egentligen vara hon sin pappa men jag vet inte hur det blir. Jag ska i alla fall packa och städa rummet här riktigt ordentligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anneli

Den 4 september 2012 flyttade jag till Frankrike och planen är att stanna i ungefär ett år, det här är mitt liv som au-pair i Paris

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela