Anneli Angenberg

Mitt liv i Frankrike...

jag har ont i huvudet.

Publicerad 2013-03-27 16:51:54 i Allmänt,

Kvällen middag blir ratatouille, så jag ska föla ett recept som mamman skrivit ner.. det blir intressant. :)
 
Snart ska jag bege mig till cirkusen men allt blir bara så himla jobbigt när man har ont i huvudet, mår lite illa och blir bara allmänt trött, enda gången det känns någorlunda oke är när jag sätter mina kalla händer mot pannan. :'(
 
Just nu sitter jag och kollar på Oprahs next chapter som är riktigt intressant. 

Kommentarer

Postat av: K

Publicerad 2013-03-28 14:36:00

Vad är dina plans såhär sista dagarna i Paris (innan du och jag åker dit och gör Frankrikes huvudstad osäker)? KRAM <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anneli

Den 4 september 2012 flyttade jag till Frankrike och planen är att stanna i ungefär ett år, det här är mitt liv som au-pair i Paris

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela