Anneli Angenberg

Mitt liv i Frankrike...

jag är sjukt kissnödig men tänker ändå skriva det här inlägget innan jag går på toaletten. Fråga mig inte varför.

Publicerad 2013-03-22 22:04:32 i Allmänt,

Sitter nu och tittar på svanprinsessan som jag inte sett förut, och  det enda jag kan säga är att jag inte direkt missat något. 
 
Snart är det bara en vecka kvar tills jag åker, jag vill helst tillbringa hela dagen i paris imorn men jag har inget att göra så vi fårr se hur det blir, jag är så dålig på att hitta på saker när jag är själv men jag vill verkligen inte hänga här hela dagen. 
 
Kan kanske gå på några museum eller nått, även fast det är lördag och kommer krylla av folk. Jag har ju faktiskt inte varit på louvren än. Borde kanske gå dit.....
 

Kommentarer

Postat av: Angie

Publicerad 2013-03-22 23:11:30

Ja men Mona Lisa! ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anneli

Den 4 september 2012 flyttade jag till Frankrike och planen är att stanna i ungefär ett år, det här är mitt liv som au-pair i Paris

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela