Anneli Angenberg

Mitt liv i Frankrike...

Gamla inlägg

Publicerad 2013-03-21 17:54:00 i Allmänt,

Har precis läst igenom mina första inlägg här på bloggen och det känns inte som att det var jag som skrev dom. 
 
Jag antar att jag har förändrats en del sedan jag kom hit till paris. Det trode jag också att jag skulle göra men jag kan ändå säga att jag fortfarande känner mig som samma person, i grunden ni vet. Jag tycker fortfarande om samma saker och har samma åsikter. 
 
Men ändå är jag inte samma jag. 
 
I ett av inläggen har jag skrivit om hur Angelica och Kimberly sa åt mig att stanna hemma, något jag helt glömt bort. jag var väldigt frestad att göra det men såg ändå fram emot att åka. 
 
Och då kom jag på en sak som jag faktiskt inte tänkt på tidigare, att jag inte för en sekund ångrar att jag åkte hit. 
Men jag är också redo att åka hem igen. För jag har insett att Sverige är ett ganska fantastiskt land, och även om vi inte är nationalistiska i vårt land så blir man det när man bor någon annanstans.
 
Nu tänkte jag lämna er med en låt som jag alltid blir glad av:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ,

Publicerad 2013-03-21 23:33:36

Du är så bra. Punkt <3

Postat av: Kimberly

Publicerad 2013-03-21 23:33:55

(det där var jag btw)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anneli

Den 4 september 2012 flyttade jag till Frankrike och planen är att stanna i ungefär ett år, det här är mitt liv som au-pair i Paris

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela