Anneli Angenberg

Mitt liv i Frankrike...

Funderar

Publicerad 2013-03-21 13:50:37 i

Ibland känns det som att livet faller på plats, det man vill ska hända händer även om det är jobbigt när det faktiskt gör det.

Jag tror att jag, när jag precis fått bekräftat att Tindrisen faktiskt skulle få valpar skrev att jag drömde om henne. Blandar ibland ihop vad jag skriver här och vad jag skriver i mina mail till mami!
Det gjorde jag i alla fall, dessutom drömde jag om att jag blev sparkad så att jag kunde åka hem och vara med henne. Jag drömde det vid flera tillfällen.

Och sen kom tillfället där jag i princip blev det. Även om det i slutändan var jag som slutade.

Sen har vid utbildningar, jag har velat fram och tillbaka hur mycket som helst och helt plötsligt så bara vet jag.

Hur funkar det? Hur kan man gå från att vara så osäker till så säker på bara några veckor? Vad betyder det?

Kommentarer

Postat av: Kimbalimba

Publicerad 2013-03-21 23:31:31

Ååååh fattar. Fattar faktiskt. Jag vet precis, absolut bombsäkert, vad jag ska gå nu. Det känns grymt. Blir glad av att läsa din blogg, glad över att saker och ting löser sig!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anneli

Den 4 september 2012 flyttade jag till Frankrike och planen är att stanna i ungefär ett år, det här är mitt liv som au-pair i Paris

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela