Anneli Angenberg

Mitt liv i Frankrike...

Fredag 29 Mars 2013

Publicerad 2013-03-29 09:54:40 i Allmänt,

Såååå, när jag vaknade och gick upp.... eller ner, teknskit sett eftersom rummet är på 3 våningen, så hittade jag en fin liten lapp från mamman där hon bad mig att gå och lämna in tre filmrullar, samtidigt skriva ut bilder från ett usb och göra en smulpaj till flickan.... enda gången flickan är här den här helgen är under lunchen idag. Alltså är det egentligen mamman ha denna smulpajen men säger åt mig att göra den till flickan...  det är min teori i alla fall. :P Jaja, det är inte svårt och jag ska göra med blåbär så då behöver jag inte skala och skära äpplen. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kimbalimba

Publicerad 2013-03-29 17:24:43

Dina planer lät ändå rätt nice, tycker jag :D Jag är fett sjuk, asjobbigt. Men påsken blir nog bra ändå :) SAKNAR DIG SOM FAN, känns värdelöst att vi missar varandra med en hårsmån i Sthlm. Nåväl, jag kommer ju ner runt den 20e och sen DRAAAR VIIII xD <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anneli

Den 4 september 2012 flyttade jag till Frankrike och planen är att stanna i ungefär ett år, det här är mitt liv som au-pair i Paris

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela