Anneli Angenberg

Mitt liv i Frankrike...

Fredag 22 Mars 2013

Publicerad 2013-03-22 09:40:45 i Allmänt,

8 dagar kvar nu. En vecka och en dag. Om en vecka och en dag är jag antagligen påväg ner för trappan med en av mina resväskor. 
 
Resan till flyplatsen kommer att bli ett helvete! Två stora resväskor, en ryggsägg och en handväska, två olika tåg och diverse olika trappor. Och eftersom RER B är ett väldigt opålitligt tåg så tänkar jag åka riktigt tidigt för att inte behöva stressa emd alla mina grejer. Flyger går som sagt vid 16 så jag tänkte åka runt halv 10-10.  Jag kommer antagligen komma fram runt halv 11-11 eller strax efter men jag vill inte riskera att möta på en massa problem så jag blir apstressad och grejer. Sen är det säkert inte lika mycke människor på tågen vid den tiden på en lördag. 
Men 5 timmar på flygplatsen blir väl kul... eller?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anneli

Den 4 september 2012 flyttade jag till Frankrike och planen är att stanna i ungefär ett år, det här är mitt liv som au-pair i Paris

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela