Anneli Angenberg

Mitt liv i Frankrike...

Onsdag 03 April 2013

Publicerad 2013-04-03 16:06:28 i

Halloj!
så fort jag kommer hem blir jag sjuukt dålig på att uppdatera. Jag har spenderat min tid med att gosa med världens sötaste valpar! Idag skrev jag även mig på arbetsförmedlingen, det var inte så farligt och handläggaren jag pratade med var trevlig.

Nu måste jag bara skicka in en begäran om en utskrift ur belastningsregistret så jag kan skriva upp mig på vikarielistan. och få lite pengar!




säg hej till Mofasa

Kommentarer

Postat av: Angie

Publicerad 2013-04-03 21:15:14

plutten! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anneli

Den 4 september 2012 flyttade jag till Frankrike och planen är att stanna i ungefär ett år, det här är mitt liv som au-pair i Paris

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela