Anneli Angenberg

Mitt liv i Frankrike...

Lördag 06 April 2013

Publicerad 2013-04-06 20:59:49 i Allmänt,

Tjenare! Detta inlägg skrivs på order av Angelica!
 
Igår ringde en snubbe som är intresserad av att köpa en valp, närmare bestämt en svart hane= Mofasa, hunden på bilden i mitt förra inlägg. Han kommer hit imorn och ska titta på dom i alla fall, därför har det varit städning för full rulle här hemma idag. Jag gjorde inte så mycket eftersom jag inte vet vart han vill ha allting så jag var mer mentalt stöd. hehe! 
 
Annars gör jag inte så mycket med mitt liv, var på informations-grej på arbetsförmedlingen igår och sökte även ett jobb som var en anvisning från dom, hade egentligen viljat ha gått på cv-grejs föreläsningen innan jag började söka men det var sista asökningsdagen igår så jag fick fixa till ett cv och personligt brev och skicka iväg ansökningen. 
 
cv-grejs föreläsningen är på onsdag. 
 
Jag myser med valparna hela tiden också, dom kan nu gå, se och höra, och skälla såklart! Dom har även börjat leka med varandra vilket är sjukt gulligt eftersom dom inte är riktigt stadiga så då ramlar och försöker hoppa på sjukt gulliga sätt! 

Kommentarer

Postat av: Angie

Publicerad 2013-04-06 21:25:55

Får jag komma och hälsa på när jag kommer hem? <3

Postat av: Kimberly

Publicerad 2013-04-07 14:06:20

Åh det låter helt underbart! Hoppas att ett par finns kvar runt den tjugonde, och att de är lika leksugna då? :D Har inte sett en valp, alltså IRL, sen jag var typ... 5 år? 7? Vore fett!!!!!

"Jag gjorde inte så mycket eftersom jag inte vet vart han vill ha allting" - han som i han som ska köpa valparna? Vad spelar det för roll hur han vill ha det i ert hem när ni städar? :S Jag fattar inteeee men jag är väl puckad

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anneli

Den 4 september 2012 flyttade jag till Frankrike och planen är att stanna i ungefär ett år, det här är mitt liv som au-pair i Paris

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela