Anneli Angenberg

Mitt liv i Frankrike...

Fredag 12 April 2013

Publicerad 2013-04-12 13:05:21 i

Igår började jag söka jobb så nu har jag kommit igång med det! Det tar bara så jäkla lång tid! Idag har jag bara sökt ett jobb, ringde pappa igår och frågade om han kunde se om det finns något på hans jobb och idag ringde han och sa att jag skulle göra en intresse anmälan och sedan maila en person och presentera mig och säga att jag gjort anmälan.

I förrgår träffade jag Annabanana vilket var naajs, vi satt på trappan och solade, gullade med valparna och tog en promenad innan vi satte oss på bryggan vid fiskartorpet och snackade! :)

Kommentarer

Postat av: Kimberly

Publicerad 2013-04-13 10:43:40

Låter som att du har det skönt hemma i Sverige :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anneli

Den 4 september 2012 flyttade jag till Frankrike och planen är att stanna i ungefär ett år, det här är mitt liv som au-pair i Paris

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela